niedziela, 18 marca 2012

Sean Stewart - Pamiętnik Cathy

Tytuł: Pamiętnik Cathy
Autor: Sean Stewart
Wydawnictwo: Egmont
Rok wydania: 2007
Liczba stron: 144

Ta książka jest jedną z nielicznych, które mogę zrecenzować po kilku latach bez wcześniejszego przeczytania po raz setny. Nie dlatego, że była jakaś wybitna, po prostu była jedną z pierwszych moich książek z młodzieżowej półki. A może to przez dodatki i rysunki :p. W każdym razie utkwiła mi w pamięci, dlatego spróbuję ją zrecenzować najlepiej jak umiem.

Książka jest w formie pamiętnika prowadzonego przez nastolatkę, którą rzucił chłopak, a ona chce się dowiedzieć dlaczego. Przy okazji ma z nim kilka niewyjaśnionych spraw m.in. dziwna rana na łokciu.

Zaraz po otwarciu książki zwróciłam uwagę na kopertę z dowodami. Dzięki nim można lepiej wczuć się w klimat książki, od razu mi się to spodobało. W sumie książka ma jeden minus, który jakoś nie wpływa na moją ogólną ocenę, po prostu trochę mnie drażni. Otóż koniec jest moim zdaniem zbyt fantastyczny, nierealny, za bardzo to nie przeszkadza, jednak początek zapowiadał coś bardziej "normalnego" jeśli można tak to nazwać. Rysunki i skreślenia dobrze dopełniają ogólną koncepcję pamiętnika. Tak w sumie nie mam do czego się za bardzo przyczepić, od czasu do czasu coś mnie drażniło podczas czytania jak właśnie koniec, ale książka jest przyjemna i szybko się ją czyta.

                                                               5/6
------------------------------------------------------
Oto moja pierwsza recenzja. Bardzo się starałam, ale nie umiem ocenić jak wyszło. Im więcej będę pisać, tym będą lepsze recenzje. Trening czyni mistrza ;).

4 komentarze:

  1. książki nie czytałam, ale chętnie się z nią zapoznam;)
    jak na początek całkiem nieźle. Masz rację. Trening czyni mistrza;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Incгеasingly men and women are adoptіng this technique whісh thеy're obtaining quite easy to practice.

    Also visit my web blog: The Flex Belt

    OdpowiedzUsuń
  3. The belt uѕeѕ gel pads pοѕtioned over the center abdominals anԁ the outsiԁe oblіqueѕ.


    Feel free tο νisit mу web blog http://www.squidoo.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. The signals connect with concentrated nerve places, which in turn
    spread the signal to the entire abdominal area.

    Here is my webpage; http://yarrana.Com/JillianT7/info

    OdpowiedzUsuń