sobota, 17 marca 2012

Początek...

A więc postanowiłam założyć blog w którym będę się dzielić z wami moimi opiniami o książkach. Wszelkie porady, wskazówki jak najbardziej mile widziane :). Będę bardzo szczęśliwa jeśli ktoś zechce czytać mój blog. 


Na początek może się "pochwalę", że w moje ręce trafiła dzisiaj pewnie znana Wam książka "Akademia Wampirów" autorki Richelle Mead. Pewnie większość z Was ma ją już dawno przeczytaną, jednak dla mnie tematyka wampirów była niezbyt przyjazna przez Zmierzch (tak wiem, nie czytałam to co się wypowiadam, po prostu nie podoba mi się ta wielka popularność tej serii, która niestety trochę źle na nią działa, to tylko moje zdanie) jednak od zawsze chciałam jakąś przeczytać, ale się bałam, że wszyscy autorzy pójdą w ślady Stephenie Meyer, wszystkie będą takie same (głupie myśli, oj głupie), ale się przełamałam, ciekawe co z tego wyjdzie ;).
Do tego czytam 1 tom "Trylogii Czarnego Maga" pt. "Gildia Magów". 
Pomyślałam, że może przeczytam jeszcze raz wszystkie moje książki i je tutaj zrecenzuję.


Pozdrawiam absolutnie wszystkich miłośników książek :D.

8 komentarzy:

  1. Wskazówki? Po pierwsze utwórz swoją listę blogów, a po drugie zareklamuj trochę swojego bloga na innych blogach. Cenne uwagi i rady na temat bloga znajdziesz również tutaj:

    http://books.laser-graf.com/phpBB/index.php

    Pozdrawiam ciepło i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. witam w blogowym świecie;) życzę dobrego początku i zapału do pisania recenzji.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przede wszystkim: Powodzenia i wytrwałości! A "Zmierzch" dobrze przeczytac, bo książka jest dobra. Mnie ekranizacja niestety przyprawia o gęsią skórkę... i to właśnie ją obwiniam za złą reputację fanów Zmierzchuu ;/
    Co do Richelle Mead to jest to naprawdę dobra autorka, jednak przygodę z paranormal romance polecałabym zacząć od czegoś innego :)
    PS. Taka drobna rada: Dużo osób nie ma cierpliwości do wpisywania tych dziwnych słówek w celu potwierdzenia tego, że ich komentarz to nie spam, więc lepiej wyłączyć tą opcje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie chodzi mi o tą ekranizację.
      A weryfikację obrazkową już wyłączyłam :).

      Usuń
  4. Powiem Ci, że jak na Twój wiek, bardzo ładnie (i przede wszystkim - poprawnie) piszesz. Czekam na Twoją opinię książek Trudi Canavan, czytałam je już jakiś czas temu i bardzo mi się podobała cała "Trylogia Czarnego Maga" :) Życzę powodzenia w prowadzeniu bloga, też jestem "nowa" w tym blogowym świecie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję :D. Również życzę Ci powodzenia :)

      Usuń
  5. Witam młodą i nową blogerkę. Sama jestem nowa, więc wiem, że początki bywają trudne, ale jak już moja przedmówczyni napisała bardzo ładnie piszesz jak na swój wiek. Czekam na Twoję recenzje. :)

    A "AW" bardzo, ale to bardzo polecam! "Zmierzch" mi się podobał i nadal bardzo go lubię, bo to on zapoczątkował moją "miłość" do paranormal romance i książek z wampirami, ale AW jest o wiele, wiele lepsze i mam nadzieję, że Ci się spodoba. :)

    Życzę powodzenia i pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam ! Tak jak Megajra ja także jestem można powiedzieć nowa.. ;) Dopiero się klimatyzuje.. Życzę miłego blogowania.. ;)

    OdpowiedzUsuń